wtorek, 9 czerwca 2015

Max Factor Masterpiece Glamour Extensions Mascara

Cześć
Dawno nic nie blogowałam gdyż jestem w trakcie przeprowadzki i jakos nie było czasu zasiąść przed komputerem i naskrobac dla Was posta.


Dziś jednak znalazłam odrobinke czasu. Jak sam tytuł mowi dziś na tapecie Max Factor Masterpiece Glamour Extensions Mascara. Jestem zarejestrowana w bazie blogerskiej Rossmanna w Niemczech i jako blogerka co jakis czas zgłaszam sie do testowania produktow. Gdy zostane wylosowana do testowania otrzymuje produkt. Ostatnim razem byL to kremowy zel pod przysznic z Dove wraz z myjka. Oto link do danego posta gdyby ktos nie czytał :)
Dove Zel do mycia

Ale nie o tym mowa!
Dzis dostałam tusz do rzęs firmy Max Factor z serii Max Factor Masterpiece. Już posiadam jej siostre Max Factor Masterpiece Transform Mascara. Dzieku prezyzyjnej szczotece super rozczesuje rzesy, nadaje pieknego spojrzenia i wydłuża rzęsy aż do nieba. 




Moja opinia o niej w poscie o rzęsach!
 Rzęsy do nieba

Przez cały okres uzywania (narazie leży Materpiece gdyz przeprowadzam test innej mascary) to własnie Masterpiece była moją ulubuenica! Kochałam ją!

Ale Rossmann zechciał mi podrzucic rywalke dla mojej ulubienicy. Jej siostre!!!
Ale kimże jest nasza rywalka???

Oto i ona
Max Factor Masterpiece Glamour Extensions Mascara,


Jak na załączonym obrazku widać nasza rywalka posiada sylikonową szczoteczke i opakowanie identyczne jak Masterpiece. Kolor ma kruczoczarny.

Producent obiecuje nam długie rzęsy, dużą obiętość, perfekcyjne rozczesane włoski oraz zabójcze spojrzenie. Jestem skłonna w to uwierzyć gdyż Masterpiece tworzyła cuda. Nigdy nie odbijała sie na skórze tworząc efekt pandy a w dodatku miałam zawsze cudnie rożczesane rzęsy!!



Jestem jej ciekawa!  Z pewnościa zrobie test na żywo,
A Wy moje miłe jakich tuszy uzywacie? Macie swoje pupilki wśród mascar czy tak jak i mnie zdarza sie że Wasze pupilki maja konkurencje??

Dajcie znać w komentarzach i miłego Wieczorka


2 komentarze:

  1. Zostałaś nominowana do LBA. Szczegóły tutaj: http://a-little-bit-of-magic-26.blogspot.com/2015/06/lba-po-raz-drugi.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do LBA. Szczegóły tutaj: http://a-little-bit-of-magic-26.blogspot.com/2015/06/lba-po-raz-drugi.html ;)

    OdpowiedzUsuń