niedziela, 10 maja 2015

Rzęsowe uniesienie!!!




Cześć moje Kochane (Kochani jeżeli mojego bloga również mężczyźni czytają)

Czyż marzeniem każdej z nas nie są rzęsy do nieba? Czyż nie chcemy naszym zalotnym spojrzeniem spod wachlarza długich rzęs wodzić mężczyzn na pokuszenie??
Oczywiście że tak!!

Nie każda z nas dostała w prezecie od  Matki Natury piękne i gęste rzęsy. Dlatego na rynku kosmetycznym mamy niezliczoną ilość tuszy do rzęs o cudotwórczych właściwościach (nie które z nich naprawde można tak nazwać), tysiące różnych odżywek do rzęs czy serum.....
Poprostu ilość tych wszystkich przyprawia o zawroty głowy!!
Wiem bo sama go odczułam szukając złotego środka na rzadkie rzęsy..


Ale znalazłam mój cudowny i tani środek na piękne i naprawde rozkosznie długie rzęsy.
Sposób jest tani i dostępny w każdym Rossmannie,
A o czym mówie??
Ależ naturalnie że o pomadce rumiankowej z Alterry!!


Koszt tego kosmetyku niewielki a sprawia,iż nie tylko nasze usta są cudownie ożywione ale i rzęsy rownież też.
Zapewne myślicie teraz jak ona to na oczy nakłada?? W mojej kosmetyczce jest stara szczoteczka z tuszu do rzęs(nie pamietam z jakiego ale nienawidziłam tej mascary), otwieram pomadke, pocieram ów grzebyczkiem po pomadce i tak jak zwykle "tuszuje" swoje rzęsy.
(UWAGA! SZCZOTECZKA MUSI BYĆ CZYSTA!!! ) Robie to na noc, gdyż w dzień często mam makijaż(delikatny oczywiście).


Stosowałam te kuracje przez około 2 tygodnie. Rezultaty??  NIEWIARYGODNE!!Moje rzęsy wyrosły tak długie,że po wytuszowaniu rzęś "zamiatam" nimi po szkłach swoich okularów....

Ale nie tylko odpowiednia kuracja jest potrzebna do cudownie pieknych rzęs, spod których posyłamy kuszące spojrzenia. Również odpowiedna mascara jest ważna.
Ja opowiem wam o moich ulubionych mascarach do rzęs,dzieki którym moje spojrzenie jest zabójcze!

A oto numer jeden!
Rival de Loop Young Carbon Power

Mascara ta posiada bardzo fajna silikonową szczotecszke. Cudownie rozczesuje nasze rzęsy, tworząc piękny wachlarz kruczoczarnych rzęs.
Cena za ten produkt około 3 Euro. Teraz ciężko jest mo powiedzieć, gdyż od prawie 8 miesięcy nie gościła w moim kuferku.


Miejsce drugie zajmuje...
\
Rival de Loop Young Maxi Definition
Podobnie jak Carbon Power produkt ma silikonową szczoteczke i rozkosznie rozczesuje nawet najmniejsze rzęski,
 Cena podobnie jak Carbon Power około 3 Euro.
Obie mascary dostepne w szafach Rival de Loop Young w Rossmannie na terenie Niemiec.
Niestety nie ma RdL Young jeszcze w polskim Rossmannie.

Na dzień dzisiejszy używam mascary do  Max Factor
Mac Factor Masterpiece Transform

Jak praktycznie każdy z moich tuszy do rzęs ten także posiada silikonową szczoteczkę,
Ma nieco inny kształt niż mascary z RdL Young,które wyżej przedstawiłam, ale nie ma adnych problemów z aplikacja produktu.
Cena?? Nie mam pojęcia!! Aż wstyd przyznać!
To cudeńko zawierał Box Schoen fuer mich, który jest co miesiąc do wygrania w Rossmannie w Niemczech. Dostępna  jest jednak ta mascara w każdej szafie Max Factor w każdym Rossmannie.


W moim pieknym kuferku czeka jeszcze jedna mascara do przetestowania.
Ale jaka dowiecie się dopiero jak skoczy mi się tusz z Max Factor!


A wy?? Jakie macie sposoby na ponętne rzęsy? Jak Wy moje Miłe dbacie o swoje spojrzenie??
A może wystarczy Wam tylko dobry tusz ?? Który z tych wyszstkich jest Królem waszych kosmetyczek??

Dajcie znać w komentarzach!!
Papatki i miłego czytania!!

2 komentarze: