czwartek, 20 sierpnia 2015

Kobiecość. Czy nauczyc sie można być kobiecą?

Cześć


Robiąc dzisiejsze porządki i przeglądajac swoje ubrania zastanowiłam sie nad może i dość dziwnym ale jakże ciekawym zagadnieniem. A mianowicie nad kobiecością. Czy kobiecość przychodzzi z wiekiem? Czy można nauczyć sie być kobietą? A może jest to coś co od najmłodszych lat jest dla dziewczyn naturalne?


Jak byłyśmy małe podpatrywałysmy nasze mamy jak chodzą na szpilkach i  malują się. Podkradałysmy naszym kochanym szminki i chodziłysmy umazane w pomadki.... Hihihihi byłysmy słodkie. W szkole nastąpił okres buntu. Czarne ciuchy, glany... Dla wielu z nas taki styl pozostał na stałe. Bądz też dresy, Jeasny i bluzy... Dla wielu z Nas dziś to codzienność.

Ale czy to jedyna alternatywa? Dresy, jeansy i za duże koszulki? Wiele z Nas skrywa pod wielkimi worami cudowną figure. Makijaż i ladna sukienka moga odmienić Nasze życie.

Ja sama przez wiele lat skrywałam się pod wielkimi ubraniami, czarną kurtną, chowając wszystko po kieszeniach.
Makijaż był mi obcy, paznokcie poobgryzane, spódniczke w mojej szafie nie było mozliwości znaleść.

Od przeprowadzki do Niemiec mocno pracuje nad soba aby stać sie kobieca. Co raz częsciej zakładam spódniczki, doprowadzam swój makijaż do perfekcji. Maluje paznokcie.
Czuje się z tym lepiej? Czy działa to w jakiś sposób na chłopców? Czy podoba mi się, że chłopcy prawią mi komplementy? Tak, czuje się lepiej. Doroslej, Bardziej kobieco.

Ale czy to nie dowodzi ze wiele z Nas kobiecości uczy sie jak matematyki? Od początku? Czy może to przychodzi z wiekiem?
Szyk i elegancja czy może dresy i worki? Dla każdej z Nas inny styl jest odpowiedni. Ale wyobrazmy sobie pewny świat:
My dziewczeta, kobiety ubrane w piekne kolorowe sukienki, malujące się i ubrane w cudowne zapachy. A mężczyźni? Wygłądali by jak meżczyźni! A nie tak jak dziś. Wielokrotnie mam wrażanie ze chlopcy ubieraja sie w dziale damskim...
Czy taki świat nie byłby lepszy? Moim zdaniem byłoby lepiej.

A jak jest zwami?
Jesteście szarymi myszkami w za duzych dresach czy moze lwicami pełnymi kobiecości i pewności siebie?

Dajcie znać w komentarzach!!!
Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz