wtorek, 16 czerwca 2015

Nominacja!

Hej dziewczyny!!
Zostałam nominowana do LBA!!
Co to własciwie jest?? Udało znaleść mi się info na ten temat!

„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniunagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominowa ła




Zostałam nominowana prze Ole z   http://a-little-bit-of-magic-26.blogspot.de/   . Dziekuje Olu i serdecznie Cie pozdrawiam!
A oto pytana od Oli:
1. Kto jest najważniejszą osobą w Twoim życiu?


Najważniejszą osobą w moim zyciu jest moja mama! Dzieki niej moge czerpac radość z życia , ktore mi podarowała!

2. Co sprawia, że jesteś szczęśliwa?

Każdy z nas ma swój sprawdzony na odrobine szczęscia! Ja osobiscie mam dwa, Pierwszym z nich to moje domowe SPA.Maseczka na twarz, aromatyczna kąpiel, malowanie paznokci... Kocham to! A drugim jest zagłębienie się w fajnej lekturze z gorąca herbata i zdrową przekąską i w dodatku owinieta w puchowy koc. Ciepło, ksiązka i cisza.... Cudoo....

3. Czy lubisz czytać książki? Jeśli tak, to dlaczego?

Czy lubie? Ja kocham czytać. Dzieki ksiązkom wybogacam swoje słwonictwo, poszerzam horyzony, oszukuje sama siebie. Ksiązki pozwalaja zapomniec mi o codzienność i przenieśc się w swiat zupełnie inny.

4. Gdybyś miała ostatni dzień w życiu, co byś zrobiła?


Ostatni dzien w zyciu.... hmmmm ciezko mi powiedzieć co bym zrobiła. Może wziełam bym kredyt na milion Euro i zabalowałam bym ? Albo spedziłam bym dzien z ukochanym? A może jeszcze cos innego??... Nikt z nas nie jest w stanie powiedziec co zrobilby w ostatnich 24 godzinach swojego zycia.

5. Napisz jedno słowo, które opisuje Twój charakter. Napisz dlaczego.


Moj charakter jednym słowem?? Haahaha ciekawe... hmmm powiedziałabym ze.... wiedzma!
Z jednej stony potrafie byc bardzo słodka, kochana i miła a z drugiej stony gdy musze zawalczyc o swoje to jestem jak wiedzma! Przebiegła,wredna i nieuprzejma

6. Jakie miejsce najbardziej chciałabyś odwiedzić?


Najbardziej chciałabym zwiedzic Paryż. Francja jest pieknym miejscem, swiatowa perełka mody. Dlaczego tez by nie zwiedzic tego pieknego kraju?
7. Do czego masz słabość?


Słabość mam do słodyczy, piercingów,kosmetykow i przystojniakow. Żadnej z tych rzeczy nie potrafie sie oprzec. 

8. Jeżeli miałabyś spędzić rok na bezludnej wyspie, jaką jedną osobę byś ze sobą zabrała?


Na rok na bezludnej wyspie zabrałam bym napewno osobe odważną , silna i znająca podstawy survivalu. No chyba ze wyspa była by zaopatrzona w luksusy to zabrałabym osobe bez której nie moge zyc. Moja przyjaciółke.

10. Kto jest Twoim ulubionym bohaterem z książki?


Ulubiony bohater z ksiązki. Pomimo pewnego wieku uważam za Harrego Pottera za ulubinego bohatera literackiego. Sama saga ma ogromnie pozytywny przekaz dla ludzi młodych oraz dla dzieci. Sam Harry uczy nas wytrwałości, czystości serca, waleczności. 
Dla mnie to ksiąza nosiąca pozytwyne wartości dla każdego niezależnie od wieku.

11. Jaką magiczną moc chciałabyś posiadać?

Najbardziej chiałabym umiec sie teleporotowac! Nie musiałam bym wtedy tracic kieszonkowego na autobusy i pociągi. O tak poprostu pstryk! i jestem na miejscu. Bardzo fajny patent na zaoszczędzenie czasu i pieniązkow :)

A teraz najwazniejsze!
W tym poscie nie publikuje pytan dla moich nominowanych! Wszystkie pytania ukaża sie w nowej notce wraz z lista nominowanych do LBA

Miłego czytania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz