niedziela, 31 maja 2015

Pieknę pazurki..

Cześć
Jak kazda z nas chce miec ładne i zadbane paznokcie. Niestety przez okres praktyk na studiach moje rączki dostały poteżna dawke chemii rożnego rodzaju i wysuszyły mi sie rączki, połamały pazurki i wysuszyły sie skórki wokół paznokci.

Dla wielu z Was to była by pewnie tragedia!! Lecz nie dla mnie!
Dla mnie ro kolejne wyzwanie!
Dzieki temu moge sobie wyhodowac nowe mocne zdrowe paznokcie., zadbac o dłonie.
A jak to robie??
Bardzo łatwo

Wieczorem myje porządnie rece. Zwykłe mydło oraz szczoteczka do rąk, aby wyszorowac pazuki


Dalej uzywam pilniczka. Przeciagam pilnikiem 2 razy po pazurkach, Taki zabieg pozwala na szybszy zwrost paznokcia. Skracanie chociażby o 1mm pozwala na szybszy wzrost



potem raz dziennie używam oliwki dla dzieci i natłuszczam i płytke paznokcia i wszysko dookoła. Oliwka dobrze sie wchłania a paznocie sie porządnie utwardzaja.




Odczekuje jakies 15 min i kremuje dłonie. Do tego używam albo kremu z Neutrogeny albo kremu do ochtony skóry bardzo silnie natłuszczajacego i odżywiajacego.




Taka kuracje robie codziennie juz od paru dni. Moje dłonie są w lepszej kondycji. Paznokcie tez lepiej rosną.
Oto moje dłonie po 4 dniach kuracji













A Wy jakie macie sposoby na zadbane dłonie i piekne paznokcie??


2 komentarze:

  1. nigdy nie slyszalam ani o tym pilowaniu ani o oliwce... dzieki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez nie wiedzialam. Wyczytałam gdzies w jakieś gazecie. i to o dziwo działa

      Usuń